U příležitosti 20. výročí komplexního strategického partnerství mezi Čínou a Itálií se v Miláně v pondělí konala kulturní akce, které se zúčastnilo více než 200 hostů z politiky, ekonomiky, médií, kultury i sportu. Akci organizovala China Media Group (CMG), čímž podpořila další rozvoj čínsko-italských kulturních výměn.
Ministryně turismu Itálie Daniela Santanchè zdůraznila význam rostoucího turistického ruchu mezi oběma zeměmi a jeho přínos pro hospodářský růst a posilování tradičních přátelských vztahů.
Viceprezidentka CMG Xing Bo oznámila záměr prohlubovat spolupráci s italskými mediálními partnery, včetně společné produkce pořadů, technologických inovací a výměny talentů. Čínský generální konzul v Miláně Liu Kan vyjádřil naději, že výměny pomohou představit kulturní bohatství obou zemí a posílit přátelské vztahy mezi jejich obyvateli.
Na akci byly oficiálně zahájeny dva televizní programy vytvořené ve spolupráci mezi CMG a italskými médii. CMG také podepsala dohody o spolupráci s italskými společnostmi Milano Finanza a Telespazio, zaměřené na sdílení obsahu, společnou produkci a přenos signálu ve vysokém rozlišení.
Akce symbolizuje nový krok v čínsko-italské kulturní a mediální spolupráci, který přispěje k hlubšímu porozumění a posilování vztahů mezi oběma zeměmi.